Thursday, 30 April 2015

Joachim Löw - Comicstil vs. Realistisch // Comic style vs realistic

Joachim Löw

DEUTSCH: Zur Zeit nehme ich an einem Zeichenkurs an der Volkshochschule teil, und wir üben gerade Porträtzeichnen. Daher dachte ich mir, ich mache ein kleines Experiment und stelle meine Comicversion und meine realistische Version von Bundestrainer Joachim Löw nebeneinander. Dieses Foto war Referenz für meine Zeichnungen.

//

ENGLISH: At the moment, I'm taking part in a drawing class at the adult education centre, and we're practising drawing portraits. So I thought, I make a little experiment and put my comic version and my realistic version of Joachim Löw, manager of the German national football team, next to each other. This photograph was the reference for my drawings.

No comments:

Post a Comment