Tuesday, 2 October 2012

Der feine Unterschied // A subtle difference

Neulich, als ich mich für mein Fanart "Passion for Fashion 4" im Internet wegen Löws Klamotten umgeschaut hatte, waren mir diese beiden Fotos aufgefallen.

Dieses Bild hat alles,...

//

Recently, when I was looking the web for Löw's clothes for my fan art "Passion for Fashion 4", I noticed these two photographs.

This picture has everything,...

(c) Michel Comte/Strenesse

...was dieses Bild nicht hat:

//

...what this picture doesn't have:

(c)Michel Comte/Strenesse
Was das jetzt ist, kann ich auch nicht genau sagen und überlasse es dem Auge des Betrachters. Und nein, dieser Blogpost ist nicht als Bierhoff-Bashing gedacht.

//

I leave it to the viewer what that is. And no, this blog post here is not meant as bashing of Bierhoff.

No comments:

Post a Comment