Saturday, 28 April 2012

In Italian (speaking) hands // In italienisch(sprachiger) Hand


Roberto Rosetti, Massimo Busacca and Pierluigi Collina.

I had the idea for this picture after reading an interview with Roberto Rosetti, in which he said that the Italian language is or will the the most important in international refereeing. Rosetti works for the Russian referee department (World Cup 2018), Busacca for the FIFA and Collina for UEFA. And I don't know if that's good or bad.

And yes, I know that I have odd sources of inspiration.

//

Die Idee die für dieses Bild hatte ich, nachdem ich ein Interview mit Roberto Rosetti gelesen habe, in dem er aussagte, dass die italiniensiche Sprache die wichtigste ist oder sein wird im internationalen Schiedsrichterwesen. Rosetti arbeitet für den russischen Fußballverband (WM 2018), Busacca für die FIFA und Collina für die UEFA. Ob das jetzt gut oder schlecht ist, sei mal dahingestellt.

Und ja, ich weiß, dass ich seltsame Inspirationsquellen habe.

No comments:

Post a Comment