Thursday, 7 July 2011

Goodies with referee cartoons? // Goodies mit Schiedsrichter-Cartoons?

Some of you know perhaps my referee cartoons "Football Minis in Black", which I'm uploading for some time now on my referee comic blog Referees at Home, like that of Tofiq Bahramov, Roberto Rosetti or Bibiana Steinhaus. A while ago, I was asked if I could make some goodies like magnets or stickers out of them. Actually, when I started this series, I thought jokily: "I could make some buttons out of them..."

I don't want to start a mass production, but if there are 5-10 people who would like to have goodies like this, I would consider to make a small amount of buttons and/or stickers, like five buttons for each referee. But I would also charge some money for them, because of the production costs.

Therefore, are there some people who would be SERIOUSLY interested in goodies with my referee cartoons? Please write a comment.

//

Einige kennen vielleicht meine Schiedsrichter-Cartoons "Football Minis in Black", die ich seit einiger Zeit auf meinem anderen Blog Referees at Home hochlade, wie bspw. von Tofiq Bahramov, Roberto Rosetti und Bibiana Steinhaus. Vor kurzem wurde ich gefragt, ob ich daraus nicht Magneten und Aufkleber machen könnte. Als ich anfing, diese Cartoons zu zeichnen, hatte ich mir auch, allerdings eher scherzhaft, tatsächlich gedacht, ich könnte daraus Anstecker machen.

Ich will selbstverständlich keine Massenproduktion anfangen, aber wenn sich so 5-10 Leute finden, die an solchen Goodies interessiert wären, überlege ich mir, eine kleine Anzahl an Ansteckern und/oder Stickern zu machen zu lassen, so fünf Stück pro Schiri. Allerdings würde ich dann auch Geld verlangen, um die Produktionskosten zu decken.

Also, falls es Leute gibt, die ERNSTHAFT an solchen Goodies interessiert wären, bitte hier im Blog einen Kommentar hinterlassen.

No comments:

Post a Comment